Salkkaritfanisivusto
Rekisteröitymälla ActionSalkkareiden käyttäjäksi saat varattua itsellesi nimimerkin keskusteluita ja kommentteja varten.
Kaikki aiheet eivät välttämättä näy jos et rekisteröidy.

Tietoa omista touhuista.

Siirry alas

Tietoa omista touhuista.

Viesti kirjoittaja Hillosukkula lähetetty Ke 5 Loka 2011 - 2:22

Joten päätimpä nyt kiireissäni tehdä tänne tietoa vähän, että miksi olen ollut näin kauan ns.lomalla ja enkä kovin aktiivinen minkää suhteen.

Joten kyllä matka lahdessa jatkuu vieläkin, näillä tietoon paluu himaan tapahtuu maanantaina viimeistään, joten tuolloin sitten jatkuu tämä uppiminen.

Syitä mm. miksi muilla ei näitä tunnuksia ole, on syy siihen yksinkertainen tämä: Että tunnukset eivät ole minun, sekä en jakele muiden tunnuksia noin vain sillä jos ne on minulle annettu myös. Mutta siihen asti saatte pärjätä ilman muo Wink

Keskeneräiset asiat mitkä on mun hoidettavissa hoidan loppuun kotiinpaluu aikana mm. Katson Sharp toimikuvan moderaattorina. Tuosta saa myös palautetta antaa, sekä kertoa oman mielipiteensä. Mustamaalaaminen vain todisteiden keralla.

Pahoitteluni etten kykene tällä nettiyhteydellä ja näillä tiedoilla paljon laittamaan jaksoja. MALTTIA YSTÄVÄT ensi viikolla palaan kuvioihin! :lol:

Hillosukkula
VIP-Jäsen
VIP-Jäsen

Viestien lukumäärä : 60
Ikä : 25

Näytä käyttäjän tiedot http://www.iltalehti.fi

Takaisin alkuun Siirry alas

Vs: Tietoa omista touhuista.

Viesti kirjoittaja vida lähetetty Ke 12 Loka 2011 - 20:04

"Syitä mm. miksi muilla ei näitä tunnuksia ole, on syy siihen yksinkertainen tämä: Että tunnukset eivät ole minun, sekä en jakele muiden tunnuksia noin vain sillä jos ne on minulle annettu myös. Mutta siihen asti saatte pärjätä ilman muo"
Voisitko ilmaista selvemmin?

vida

Viestien lukumäärä : 1

Näytä käyttäjän tiedot

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa