Salkkaritfanisivusto
Rekisteröitymälla ActionSalkkareiden käyttäjäksi saat varattua itsellesi nimimerkin keskusteluita ja kommentteja varten.
Kaikki aiheet eivät välttämättä näy jos et rekisteröidy.

Joo eiköhän se ole minunkin aika vihdoin esittäytyä!

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas

Joo eiköhän se ole minunkin aika vihdoin esittäytyä!

Viesti kirjoittaja Xanatoria lähetetty To 29 Syys 2011 - 12:17

Hei te kaikki foorumille rekisteröityneet. Minä olen Xanatoria(oikeaa nimeä en kerro yksityisyys-ja identiteettisyistä). Olen 18-vuotias mediakaveri Kaijjjaanista, Kaenuun mannuilta kute täälläpäen sanotaa. Opiskelen Kajaanin medialukiossa kolmannella vuodella, vielä olis yks vuosi jäljellä kirjoituksiin.
Olen luonteeltani rauhallisuuteen ja rentouteen painottuva, ehkä jopa laiskanpuoleinen, en halua ottaa asioista turhia paineita ja koitan elää jalat maassa, vaikka olenkin ihan pähkähullu riehuja ajoittain, varsinkin viikonloppuiltaisin Laughing ja olen hyvin ylpeä siitä!

Harrastuksiini kuuluu rummut, videokuvaaminen, laskettelu, historian, Kalevalan, mytologian ja taiteen tutkiminen, luonnossa liikkuminen, matkustaminen, keikkamoshaus, musiikin teko, pelaaminen, tietysti koneella istuminen ja yksinkertaisesti riehuminen. Musiikkimakuni kattaa laajan alan aina Bob Dylanin folkista Dimmun ja Immortalin Norwegian Black Punkiin. Siihen mahtuu monenlaista hiihtäjää. Elokuvamaku on KAIKKI, erityisesti länkkärit, trillerit ja Tähtien Sodat. Pelejä joita pelaan ovat Splinter Cell-sarja, Jedi Knight-sarja, Mount & Blade ja Starcraft-sarja. Aikoinaan tuli myös Warcraft 3:sta pelattua paljon. Ja vanhat NES-pelit rulaa aina!
Ulkonäöstäni sen verran, että peruspitkä kaveri farkuilla, bändipaidalla ja ruskealla, pitkällä letillä Smile pituus 170cm ja paino n. 65kg.
Tähän foorumiin olen ollut riippuvainen siitä asti kun tänne eka kertaa kirjauduin. Salatut Emännät on oikein hyvää viihdettä ja vieläpä ennakkoon!

Kiitos, Xanatoria kuittaa!
Xanatoria
VIP-Jäsen
VIP-Jäsen

Viestien lukumäärä : 53
Ikä : 24

Näytä käyttäjän tiedot

Takaisin alkuun Siirry alas

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa