Salkkaritfanisivusto
Rekisteröitymälla ActionSalkkareiden käyttäjäksi saat varattua itsellesi nimimerkin keskusteluita ja kommentteja varten.
Kaikki aiheet eivät välttämättä näy jos et rekisteröidy.

Tervepä terve

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas

Tervepä terve

Viesti kirjoittaja Nosferatu lähetetty Ma 26 Syys 2011 - 23:52

Jooh, pitänee kai munki pikkuhiljaa esitellä itseni. Pakko myöntää heti kärkeen että tulin tänne alunperin vain ennakkojaksojen perässä mut ehkä tänne voi muutenkin kirjotella - foorumista kun on kuitenkin kyse. Olen 22-vuotias punkhenkinen kauhuelokuvafriikki. Harrastan kitaransoittoa. Olen ikuinen epäonnistuja, joka elää päivän kerrallaan. Lempiruoka on se mistä lähtee nälkä, oli se sitten baarin drinkkitikku tai voikukka ojan pohjalta. Lempijuoma on olut (se Lidlin halpiskalja) jota lipittelen tälläkin hetkellä. Olen sossupummi ja aika suorapuheinen ihminen (osaan käyttäytyä silti asiallisestikin!). Vihaan väkivaltaa yli kaiken mutta jos joku saa mun ylipitkän pinnan katkeemaan ni se myös näkyy.

Salkkarifriikkeyttäni olen jostain syystä pitänyt aika piilossa kaikki nämä vuodet. Ainoastaan ne tietää siitä jotka itsekin katsoo salkkareita. Olen aina vannonut että mihinkään en jää koukkuun, mutta tosiasiassa salkkarit on yksi niistä asioista joista en voi pitää näppejäni erossa. Varsinkin jos on ennakkojaksoista kyse.

Nosferatu

Viestien lukumäärä : 19

Näytä käyttäjän tiedot

Takaisin alkuun Siirry alas

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa