Salkkaritfanisivusto
Rekisteröitymälla ActionSalkkareiden käyttäjäksi saat varattua itsellesi nimimerkin keskusteluita ja kommentteja varten.
Kaikki aiheet eivät välttämättä näy jos et rekisteröidy.

Salkkarifani (Nykyään Turbonenä)

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas

Vs: Salkkarifani (Nykyään Turbonenä)

Viesti kirjoittaja GH Player lähetetty Ma 11 Huhti 2011 - 20:39

Joo eli tässä olisi nyt tämmönen 95-vuosimallia oleva sälli joka liittyi messiin ladatakseen salkkarit. Harrastuksina on skeban soitto ja kuntosali. Päivät kuluvat yleensä puntilla ollessa kaksi kertaa viikossa ja aina kun olen himassa alkaa sekban soitto kuulua. Musamakuun kuuluu lähinnä rock/metalli, mutta 80-luvun räppi ja erityisesti vanha kunnon 50-luvun kantri on aina mieleen kuten Willie Nelson, Johnny Cash tms.

GH Player

Viestien lukumäärä : 1

Näytä käyttäjän tiedot

Takaisin alkuun Siirry alas

Viesti kirjoittaja Zanteri lähetetty Ke 20 Huhti 2011 - 18:54

Morjes! Mun nimi on Santeri, asun Uudessakaupungissa ja ikää olis 15-vuotta.
Paljoa muuta en tee kuin istu koneella, käy kaverien kanssa ottamassa mukia ja tietysti käyn koulua. Laughting
Messengeriä löytyy osoitteella: warenkuvat@hotmail.com jos kiinnostaa.
Seuraan salkkareita melko aktiivisesti ja siksi oikeastaan päädyin tänne, melko hauskan tuntuinen paikka.
Skype on mutta en käytä aktiivisesti.
Perustietoa: Painoa on päälle 75kg, pituutta on venynyt 177,5cm ja lisää on tulossa runsaasti.
Tykkään tehdä grafiikkaa tietokoneella käyttäen Photoshoppia, melko paljon on tietokonetta tullut käytettyä vuosien varrella joten jonkun verran osaan hakkeroida ja ratkoa monet pulmat koneella ja tykkään myös kirjoittaa, kuten täällä foorumilla.
Saattaapi olla että melko aktiivisesti tulen täällä foorumilla käymään ja viettämään aikaa kun olen datailemassa.
Joskus myös demitän(Demi.fi), vaikka on kuultu että se on tyttöjen juttu, mut sikshän mä sitä teenki et saan tyttö seuraa. Smile Musiikkimakuni jakautuu moneen osaan elikkä kuuntelen lähes mitä vain mikä kuulosta minusta hyvältä, mutta se kallistuu enimmäkseen metalliin. Pelejä joita pelaan ovat The Lord of the Rings: The Battle of Middle-Earth pelit, kaikki ne ovat mieleisiäni pelejä, enimmäkseen olin asettunu Kiekko.tk peliin jota pelailin todella aktiivisesti kuutisen vuotta.
Jos haluatte kysellä musta jotain tai mitään, niin lisätkää messenger: warenkuvat@hotmail.com

Kiitos ja kumarrus, Zanteri

Zanteri
VIP-Jäsen
VIP-Jäsen

Viestien lukumäärä : 45

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti kirjoittaja Hillosukkula lähetetty Ti 17 Toukokuu 2011 - 21:16

Hitsiläinen, Joonashan on arviolta yhtä- pitkä kuin minä ja yhtä painavakin, paitsi 2 vuotta nuorempi Laughting

Hyvää jälkeä oot kyllä saanut kerrasaan että pidetään ylpeys kurissa ja sivu pystyssä Smile

Hillosukkula
VIP-Jäsen
VIP-Jäsen

Viestien lukumäärä : 60
Ikä : 23

Näytä käyttäjän tiedot http://www.iltalehti.fi

Viesti kirjoittaja Vieraili lähetetty La 30 Heinä 2011 - 17:12

mikä on nikkis css? :face:

Vieraili
Vierailija