Salkkaritfanisivusto
Rekisteröitymälla ActionSalkkareiden käyttäjäksi saat varattua itsellesi nimimerkin keskusteluita ja kommentteja varten.
Kaikki aiheet eivät välttämättä näy jos et rekisteröidy.

Konnichiwa!

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas

Konnichiwa!

Viesti kirjoittaja creeperqueen lähetetty La 16 Kesä 2012 - 22:08

Hei vaan kaikille! Yleensä onnistun jotenkin väsäämään näistä esittäytymistäni aina ja kaikkialla sellaisia wordi-sivun mittaisia kyhäelmiä täynnä turhaa tietoa, mutta yritetään nyt kerrankin mennä hieman lyhyemmällä versiolla.

Olen siis 20-vuotias Lahdessa asuva nuori nainen, joka pitää parhaillaan välivuotta opinnoista ja työskentelee erilaisissa pätkähommissa (lähinnä siivousalalla). Harrastan kuvataiteita ja ficcaamista sekä lukemista - erityisesti fantasiaa sekä mangaa.

Aloitin Salkkareiden katsomisen heti -99 ja katsoin sarjaa ahkerasti vuosikausia kunnes reilu vuosi sitten lopetin lähes kokonaan sarjan katsomisen kun kaikkein "järkyttävimmätkään" jaksot taikka juonenkäänteet eivät kiinnostaneet niin paljon. Päädyin kuitenkin pari kuukautta sitten katsomaan taas muutaman jakson ja jäin uudestaan koukkuun ja nyt on koko ajan kamalat vieroitusoireet kun sarja jäi tauolle.

Tämänhetkiset suosikkihahmoni ovat Lari, Elias, Katariina sekä Janne ja kai tähän listaan voisi lisätä vielä Kallen kun se oli silloin salkkareiden alkaessa suosikkini Miian kanssa. Inhokkihahmoja minulla on enemmän kuin jaksan tässä luetella, mutta Heidiä inhoan ehkä kaikkein eniten.

En nyt jaksa lörpötellä enempää, mutta jos jokin asia jäi mietityttämään tai haluatte tietää lisää niin minulle saa vapaasti heitellä kysymyksiä.

creeperqueen

Viestien lukumäärä : 1

Näytä käyttäjän tiedot

Takaisin alkuun Siirry alas

Vs: Konnichiwa!

Viesti kirjoittaja Shady lähetetty Su 17 Kesä 2012 - 18:56

Tervetuloa! Smile

Shady
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

Viestien lukumäärä : 183
Ikä : 23